Nadruki i hafty na ubraniach cieszą się także ogromnym zainteresowaniem w branży marketingowej. Jest to bardzo dobry sposób na reklamę i budowanie rozpoznawalności danej marki. Do wykonywania logo na odzieży wykorzystywane są różnorodne techniki np. sitodruk, haft komputerowy, druk DTF, termotransfer. Warto wiedzieć, że technika nanoszenia określonego logo musi być odpowiednio dobrana do rodzaju tkaniny, na którą zostanie naniesiona.

Termotransfer

Termotransfer można również spotkać pod nazwą termonadruk bądź sitodrukiem pośrednim. Jest to metoda, która opiera się na termicznym wygrzaniu wcześniej przygotowanego do tego celu nadruku.  Termotransfer jest technologią, która cechuje się szerokim wachlarzem zastosowań.

Druk DTF

W przypadku druku cyfrowego nie ma potrzeby jak w przypadku sitodruku skomplikowanego procesu przygotowywania klisz, sit itp. Eliminuje się w ten sposób udział nieekologicznej chemii. Stosowane atramenty są bezpieczne, nietoksyczne i ulegają biodegradacji. Nadruki nie zawierają substancji zabronionych.

Haft komputerowy

Haft komputerowy może być z powodzeniem stosowany także do tworzenia gadżetów oraz odzieży reklamowej. Wyhaftowane logo i nazwa firmy na koszulkach i bluzach może być dobrym prezentem dla klientów. Nosząc naszą odzież reklamową, będą oni promować naszą markę.
Szukaj